niedziela, 20 października 2013

Noooo może trochę przesadziłem

Trochę mnie poniosło. Siadłem sobie wieczorkiem na spokojnie, sprawdziłem listę zmian w najnowszej wersji frameworka. Okazało się że wrócono do starych ustawień językowych. Po prostu okazało się że do oddzielania części ułamkowej trzeba użyć kropki, za to ustawienia w pliku konfiguracyjnym były z przecinkiem. Efektem było to że mapa mi się ustawiła na jakichś kosmicznych współrzędnych świata, czego skutkiem był szary ekran...

Na szczęście wywołanie prostej funkcji SetCLocale() załatwiło sprawę i znowu jest OK, przecinek rządzi.

Problemy z plikami PNG i JPG nie zostały naprawione, ale znalazłem sposób jak je obejść. Udało mi się przy okazji usunąć te głupie okienka z komunikatami typu "This is not a PNG file.". Sposób jest banalny, wystarczy utworzyć obiekt klasy wxLogNull i problem załatwiony. Bug można uznać za naprawiony, no to teraz następne...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz