niedziela, 17 kwietnia 2011

jazumi 0.0.5

jazumi to program dla telefonów komórkowych, działający dzięki technologii JavaME. Obsługuje odbiorniki GPS instalowane w telefonach (wersja internal) oraz zewnętrzne dostępne przez łącze Bluetooth (wersja bluetooth). Ściąga mapy i zdjęcia satelitarne z serwisu Zumi oraz mapy z serwisu mapGO. Pozwala na zapis ścieżki w serwisie internetowym spysat (od wersji 0.0.4).

Klawiszologia programu:
  • Klawisze 1 i 3 - zmiana powiększenia mapy
  • Klawisz 0 - przełączanie trybu wyświetlania (mapa/komputer/ścieżka) - od wersji 0.0.4

Zmiany w najnowszej wersji::
  • Ładniejszy wygląd "komputera pokładowego" i ekranu zapisu ścieżki
  • Wersja bluetooth
  • Wskaźnik kierunku

UWAGA! Aby korzystać z zapisu ścieżki, należy się najpierw zarejestrować w serwisie spysat i go skonfigurować (zdefiniować urządzenia). Program wykorzystuje zalecany interwał 15 sekund.

ŚCIĄGNIJ wersję dla odbiorników wbudowanych w telefon: http://www.datafilehost.com/download-03464f50.html
ŚCIĄGNIJ wersję dla odbiorników Bluetooth: http://www.datafilehost.com/download-675a3022.html

5 komentarzy:

  1. Witam

    Chciałbym sprawdzić ten programik na moim HTC-Tytn2 z Windowsem Mobile 6 Prof. Zgrałem jad i jar razem z katalogiem na kartę pamięci. Odpaliłem instalację z pliku jad i w momencie uruchamiania programu wyskakuje mi błąd " Nie można przetworzyć MIDletu: java.lang.NoClassDefFoundError ". Czy może mógłbyś mi podpowiedzieć co robię źle, jak odpalić ten program na HTC? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Niestety nie wiem jak zmusić jazumi do działania na niektórych telefonach... gdybym jakiś taki miał to mógłbym próbować. W zasadzie to nie powinno być problemów, po to powstała Java, ale jak widać to tylko teoria...

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Samsungu S8500 działa opcja Bluetooth (czasem przy uruchomieniu wyskakuje błąd /nie pamiętam jaki/, najczęściej po zmianie źródła danych Wi-Fi/GSM pomaga reinstalacja). Internal też "działa", ale nie doczekałem się na połączenie z satelitami (niekorzystne warunki dla telefonu?!?).
    Czy możliwe jest wprowadzenie opcji przesuwania mapy i rysowania śladu?
    15s na kajak i pieszo jest wystarczające i akceptowalne, jednak na rowerze daje zbyt duże uproszczenie śladu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mógłbyś zrobić oddzielny program wysyłający dane do spysat? Najlepiej jakby można było jakimś hasłem zrobić by aplikacja nie była widoczna, ale i bez tej funkcji przydał by się program bez mapy(mniej pobieranych danych). Bardzo by mi się taki przydał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak się składa że mam programik który może wysyłać dane o lokalizacji pod dowolny URL. Można go tak skonfigurować że będzie wysyłał pozycję pod spysat.
    Niestety programu w JavaME nie da się "ukryć", nie ma w ogóle takich mechanizmów...

    Programik wrzucę tutaj w najbliższym czasie, niestety będzie to wersja "jaka jest", bo skończyłem się bawić JavaME i nie ma zamiaru się tym dalej bawić. Po prostu wrzucę co mam.

    OdpowiedzUsuń