środa, 2 marca 2011

spysatme

No i udało mi się. Znalazłem chwilę czasu na pobawienie się serwisem spysat. Napisałem na szybko aplikację w JavaME, nazwałem ją niezbyt finezyjnie... spysatme. Przed chwilą testowałem przy oknie, no i działa! Zgłasza pozycję do serwera, po chwili na mapce w serwisie spysat widziałem swoją pozycję, fajna rzecz! Jutro czas na testy "polowe".

Zanim program udostępnię, muszę go dopracować. W tej chwili użytkownik i pin, czyli parametry niezbędne do współpracy z serwisem, są wpisane na stałe. Jest tylko wersja korzystająca z wbudowanego odbiornika GPS, jeżeli będą chętni, to w przyszłości powstanie wersja Bluetooth.

2 komentarze:

  1. Fajnie że znalazłeś czas- pewnie wiele osób będzie zadowolonych z wersji beta jak ją napiszesz. Ja mogę potestować aplikację(na odbiorniku wbudowanym) i już zgłaszm się do chętnych na wersje z gps po bluetooth.

    OdpowiedzUsuń
  2. O ile powstanie wersja na zewnętrzny GPS, to chętnie sprawdzę "gdzie jestem".

    OdpowiedzUsuń